Madde Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 var på GS i dag og kjøpte pakningen som sitter mellom selve vakumpumpa og veivakselen, men fant ut at GS ikke selger den pakningen som sitter i selve vakumpumpa, men kun hele pumper.. er det noen som vet hvor man får bestilt denne? evt hvor man kan få laget sånne pakninger? Blir litt drøyt å kjøpe en ny vakumpumpe til nær 4k hvis man mistenker at de to pakningene har ryki.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikrei Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Kamakselen mener du vel Du får o-ringen mellom pumpa og kamakslingen på GS jo. (fikk den i posten idag ) Varenr 11667509080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ja kamaksel Ja har den runde pakningen som går mellom... men det ligger en pakning inni selve pumpa og.. den får man jo ikke tak i... irr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikrei Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Ja kamakselJa har den runde pakningen som går mellom... men det ligger en pakning inni selve pumpa og.. den får man jo ikke tak i... irr Var tydligvis litt kjapp når jeg leste Men som oftest lekker det ikke på den o-ringen inni pumpa, men den som sitter mellom akselen og pumpa, som du har fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 hehe vet prøvde å bytte den i dag.. det var et komplett håpløst prosjekt... ga opp veldig fort.. man jobber jo i blinde jo!!! irr har kjøpt meg tre pakninger og alle tre er et helvete å feste.. og aller værst er jo den o-ringen til pumpa.. er det noen har som vil hjelpe meg for en kasse med øl for eks.. skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikrei Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 hehe vet prøvde å bytte den i dag.. det var et komplett håpløst prosjekt... ga opp veldig fort.. man jobber jo i blinde jo!!! irr har kjøpt meg tre pakninger og alle tre er et helvete å feste.. og aller værst er jo den o-ringen til pumpa.. er det noen har som vil hjelpe meg for en kasse med øl for eks.. skrik ut Hvor langt kom du da? Egentlig ganske grei skruing, litt vanskelig å få ut selve pumpa når man kommer dit, er 3 bolter som du ikke ser, må bare føle seg frem dit. Lita skralle og 10mm pipe så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Kom til at jeg tok av dekselet og fant den ene muttern.. så fant jeg ut at det er umulig.. gidder ikke stå å knote med det i flere timer.. da lar jeg heller alf lie motor få stå med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå