Gå til innhold

Pakning til vakumpumpe for bremsekraftforsterkern

Madde
 Share

Anbefalte innlegg

var på GS i dag og kjøpte pakningen som sitter mellom selve vakumpumpa og veivakselen, men fant ut at GS ikke selger den pakningen som sitter i selve vakumpumpa, men kun hele pumper..

er det noen som vet hvor man får bestilt denne? evt hvor man kan få laget sånne pakninger?

Blir litt drøyt å kjøpe en ny vakumpumpe til nær 4k hvis man mistenker at de to pakningene har ryki..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kamaksel

Ja har den runde pakningen som går mellom...

men det ligger en pakning inni selve pumpa og.. den får man jo ikke tak i... irr

Var tydligvis litt kjapp når jeg leste :)

Men som oftest lekker det ikke på den o-ringen inni pumpa, men den som sitter mellom akselen og pumpa, som du har fått tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet :) prøvde å bytte den i dag.. det var et komplett håpløst prosjekt... ga opp veldig fort.. man jobber jo i blinde jo!!! :P irr har kjøpt meg tre pakninger og alle tre er et helvete å feste.. og aller værst er jo den o-ringen til pumpa.. er det noen har som vil hjelpe meg for en kasse med øl for eks.. skrik ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet :) prøvde å bytte den i dag.. det var et komplett håpløst prosjekt... ga opp veldig fort.. man jobber jo i blinde jo!!! :P irr har kjøpt meg tre pakninger og alle tre er et helvete å feste.. og aller værst er jo den o-ringen til pumpa.. er det noen har som vil hjelpe meg for en kasse med øl for eks.. skrik ut ;)

Hvor langt kom du da? Egentlig ganske grei skruing, litt vanskelig å få ut selve pumpa når man kommer dit, er 3 bolter som du ikke ser, må bare føle seg frem dit. Lita skralle og 10mm pipe så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...