Kristian H. Foss Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hei. Selger min E60 nå etter jakt på noe annet Link til finn.no. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33362329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 fin bil, har du utstyrs liste? evt interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Skal prøve å oppdatere litt i kveld. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Oppdatert på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 det er vel ikke triptronic? hvordan er disse automatkassene vist du skal herje litt foreksempel? kan du velge ka gir du vil ha uten att den girer av seg sjøl? blir vel og kluss vist du hadde montert kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 det er vel ikke triptronic?hvordan er disse automatkassene vist du skal herje litt foreksempel? kan du velge ka gir du vil ha uten att den girer av seg sjøl? blir vel og kluss vist du hadde montert kompressor? Det er tiptronic på denne, er vel det på alle tror jeg. Ang herjing så aner jeg ikke altså, har andre biler for slikt bruk. Men vet at hvis man vipper spaken mot venstre og girer ned eller opp, så holder den seg kun til det valgte giret. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 innterisant har vel gir på rattet og då? driverk og gir er vel solide saker på disse bilene? tanken er kompressor så kan tenke det kunne blitt litt burning.. diskutere du pris? eller sett annonsen min for bytte av bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Har ikke gir på rattet desverre. Tror det skal være ganske solide saker i drivverket på disse bilene. Du får gi meg et bud og link på annonsen din på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Opp Tatt nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Tar du innbytte+ mellomlegg? Har ein 2005 E46 320D Sedan Orginal M-tech Edition Sport. All info om bilen i min bilpleie logg på DCN her: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... hris-logg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Hei, dette kan være av interesse. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå