520 turbo Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 sku starte opp driftebilen her etter langtids dvale . og da merka eg at alle lysa dreiv og dimma og herja på av seg selv og at varmeapparate lever sitt eigent liv .. kan det være svak jording eller dårlig dynamo ? elektrisk har e ikke store greiene på ..
|Ole| Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 På rattstammen står det eit par kontakter, der er det ein rød ledning som står i eit lite stikk heilt til venstre. Sjekk den Hadde samme problemet, kom seg når eg stappa den på plass igjen. Ellers så kan du altids sjekke jordinga på blokka, dynamo og batteri.
520 turbo Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 okey skal sjekke da i morra når eg skal dulle litt me den ... btw ka raddis kjøre du med ? måtte handle ny så får se om den fra gotsmoked passer ..
|Ole| Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Eg kjøre ein eg fekk med KSR gutta, veldig tjukk høg raddis. BTW så passer HPO raddissen til KSR perfekt i E30 Veit ikkje korleis det blir med din motor da, er vel dårleg nokk plass fra før av for den bygge ein del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå