stianw Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Har nett byttet motor i min e36 96mod, det sto ein m40 motor i den men nå satt eg inn ein m44 fra 97 for det er jo det som er orginalt i den, byttet komplett motor med tilhørende motor styring og ledningsnett, men den kjinnet bare uten og starte, hadde da ikkje byttet den boxen under ratt stamma og nøkkel ring, fikk det fra samme bil som motor kom fra,( nøkkel, ring. og den svarte lille boxen) men nå kjinner den ikkje. er litt tom for ideer nå
hao Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Kan det være hjelp i denne da. viewtopic.php?f=1&t=218033&start=0
stianw Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 det bser ut som eg må ha ein box til, men den er godt på søppela:-( er det noen som kan kode ews?
hao Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 det bser ut som eg må ha ein box til, men den er godt på søppela:-( er det noen som kan kode ews? memberlist.php?mode=viewprofile&u=11129 memberlist.php?mode=viewprofile&u=6048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå