Torre Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Har en Ix touring jeg vurderer å selge. bilen er i grei teknisk stand, men er noe overflate rust rundt om. KM stand 295000 motor og gir er i god stand. bruker ikke olje eller vann. pris 18000 Ring eller PM 90691540 Mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Lagt ut to elendige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Går for 20 ved kjapp handel. Har nett kjøpt hus derfor jeg selger bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Går for 18000 ferdig pruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 ingen som er på jakt etter billig bruksbil? vurderer å selge i deler om det er mer interresse for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berglijr Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 EU godkjent? Årsavgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Eu godkjent ut April 2012. Årsavgift betalt. skal få lagt ut noen bedre bilder i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 ingen som trenger billig bil? følger med nye støtdemperlager fremme + indre/ytre endeledd begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Har denne ennå, ikke eu godkjent, men skilt står på. går for 15000. følger med noen nye deler som må skiftes før eu godkjenning. ingen problem å få denne godkjent. selges fordi eg har 3 andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leikanger Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Har denne ennå, ikke eu godkjent, men skilt står på. går for 15000. følger med noen nye deler som må skiftes før eu godkjenning. ingen problem å få denne godkjent.selges fordi eg har 3 andre biler. Hei! Er det mye som skal til for og få denne EU OK? Motor og drivverk i god stand? Ingen slark eller noe slikt? Vil gjerne ha mye mer informasjon om denne bilen om mulig? Denne er orginal med 325 og x-drive? Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Hei, nei jeg tror ikke det er mye som skal til, slark i ratt pga slitte indre/ytre endeledd. disse har jeg nye liggende. så har det vært litt knirking i støtdemperlagerene fremme, så ville skiftet disse og. har nye liggende. så mangler det høyre baklys, ellers fungerer bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seterøy Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har du denne enda ? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå