Yttervik Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Har søkt litt rundt om, men for det meste er det den eldste typen alu-skilt som omtales. Jeg trenger nye skilt på bilen, men synes plast-typen er stygg. Vet at det kommer ny i år i alu, men jeg vil ha denne skrifttypen: Her er en link til de forskjellige typene, forutenom den som kom i år. http://www.typografi.org/bilskilt/bilskilt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Går ikke an å få tak i det. Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 er fult mulig å få seg et slikt skilt fra enkelte nettsider. Men det er ikke lovlig etter boken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Nåja, hvilke nettsider? Vet det er fullt mulig å få tak i skilt på div nettsider, men aldri sett noen som virkelig er lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Hørt om folk som har fått tillatelse til å bestille skilter fra godkjent skiltmaker selv om bilen ikke er veteran, selvsagt mot at de gamle blir levert inn. Enkleste er vel å høre med vegvesenet og spørre pent. Har selv prøvd å finne reglene på dette med "tidsriktige" skilter, men har enda ikke funnet de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 http://www.dinside.no/882373/naa-blir-b ... r-holdbare Vet ikke om skriften er endret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 http://www.dinside.no/882373/naa-blir-bilskiltene-mer-holdbareVet ikke om skriften er endret.. Utseendet skulle visst være det samme, bare produsert i aluminium. Hvilke nettbutikker lager slike? Skulle gjerne fått tak i disse, synes de er penest, men spørs om det blir vanskelig, evt. veldig dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Slik ser det nye skiltet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ser helt likedan ut altså. Er det uthevede bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Ser helt likedan ut altså. Er det uthevede bokstaver? De er uthevede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ser helt likedan ut altså. Er det uthevede bokstaver? De er uthevede ja Oki. Må nok bare bestille slike da, og en ny skiltramme. Hvor finner jeg tøff skiltramme, kanskje noe med BMW eller bimmers.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Ser helt likedan ut altså. Er det uthevede bokstaver? De er uthevede ja Oki. Må nok bare bestille slike da, og en ny skiltramme. Hvor finner jeg tøff skiltramme, kanskje noe med BMW eller bimmers.no? Jeg valgte den nøytrale som selges hos vegvesenet! 50kr pr. stk. eller så, enkelt og greit Skulle gjerne tatt et bedre bilde av både skilt og skiltramme, men bilen står ikke hjemme for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå