Tuborgs Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 (( Pga at bilen har fått noen nye småplugg selger jeg bilen hbo 22k. Jeg viskerene tok kvelden, jeg vet ikke hva det er, motoren går men viskerene tar ikke tak. har også fått en vannlekasje i bagasjerom, sikkert en pakkning eller noe. bilen står tørt! så det ligger ikke vann i bilen nå. batteriet ser ut til at det begynner og bli dårlig det og. bitte lite hull i en vannslange i motor rommet som gjør at det lekker litt frostveske. Pm meg eller ring/meld meg på 97093010 Selger eller bytter min bmw! ser gjerne for meg en plass rundt 30k, er dårlig på å bestemme pris, ekstremt lite rust på denne bilen her! Bmw 325ix coupe / vipperuter År:1986mod Km:180000 2x El vindu Takluke Står i Ørsta, møre og romsdal Bilen har i mitt eie vært topp når jeg har kjørt den! Egenlig ville jeg beholt den pga tiden jeg har lagt i den, men fordi den rett og slett er for liten for mine behov velger jeg å selge/bytte. Jeg håper den som kjøper/får bilen vil beholde den som en Ix coupe da det begynner å minke av desse, samt å behandle bilen fint Bilen kan byttes i de aller fleste bmw'er som er noe nyere, Touring er bra! Jeg banner i kirka! men kan også byttes i andre biler. Alt nytt som er gjort med bilen de siste 6 månedene. -Ny radiator -Ny slavesylinder -Ny mastersylinder samt rør som går mellom master og slave. -Nylig sveiset en del i hjulbrøn -Nylig sveiset en del i høyre hjulbue -Pusset ned å lakkert sjofør/passaser side da der var overflaterust -Ny viskosekobling -Ny radiator vifte -Skiftet olje og oljefilter. -Ny bakpåtte -Gjort rent/pusset div plasser under bilen og hatt på tectyl Rust reperasjon som ble gjort før mitt eie, refererer til tidligere prosjekt tråder : viewtopic.php?f=11&t=155160&hilit=+e30+325ix viewtopic.php?f=11&t=165493 Ting som må/kan gjøres Vifte funker kun på 4. ( finner ikke ut hva dette er ) Tåkelys fungerer ikke, heller ikke konstant langlys ( Dette er nå fikset ) Teppet kunne vært byttet, er noe slitt med noe hull. Tror ikke varmen i bakruten fungerer, er ikke sikker siden den ikke har vært kjørt i vinter. Bilen må ha nye sommerdekk. Høyre lys i coupen funker ikke ( har ikke sjekket hva det er ) Førersiden hjulbrønn Høyre hjulbue sommerfleger Høyre hjulbue bak Høyre hjulbue fremme Venstre hjulbue fremme Venstre hjulbue fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Bilen er reservert for en mindre periode pga bytteforslag som skal prøves å gjennomføres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Bilen er igjen open for salg/ bytting pga userriøs "bytter" har interesse av de aller fleste biler, bmw er såklart favoritt, touring er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 en plass mellom 20-30 har ikke bestemt meg siden jeg forsatt jobber på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runeaga Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Hei innterisert i bytte i audi a4 1.8T 1996 modell, Kjørt 201.000 pr.dags dato. 98% rustfri og eu-ok? Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Pm sent. Hei innterisert i bytte i audi a4 1.8T 1996 modell, Kjørt 201.000 pr.dags dato. 98% rustfri og eu-ok? Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 kommer med et bytte forslag jeg da. intressert i å bytte med en e34 520 touring? litt rust er det. nytt simons eksos fra kat og bak. skiftet alt av foringer framme og hjul lager. MVH r_tranoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Bump, står her forsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Hei bor på hareid, mye vil du ha ved hurtig avgjørelse.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hei bor på hareid, mye vil du ha ved hurtig avgjørelse.. ? pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Gamle bilen min dette gitt! Hadde denne for 10års tid siden, flott å se at den fremdeles lever.. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Gamle bilen min dette gitt! Hadde denne for 10års tid siden, flott å se at den fremdeles lever.. Lykke til med salget. heh så tøft å finne tidligere eiere! bilen vil nok leve i mange år fremmover om ingen ødlegger bilen. den har blitt godt tatt vare på av folk her på bimmers ser det ut som en klassiker som må holdes i live dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå