MortenK Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Selger min M3 kopifanger siden den er til touring/sedan og jeg skal ha til coupe. Fangeren er ferdig lakket sølv, har ikke fargekode, men det er ikke mørk sølv. Følger med skiltholder i samme farge som fanger. Selges 4000,- Lik som denne: http://www.google.no/search?um=1&hl=en& ... 03l0.1l1l0 Har liggende diverse plast og ett trekk til fangeren så frakt burde ikke være noe problem med Posten. Tlf: 93046299 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Kan sende bilde på mobil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboking Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Er de grei passform på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 E46 M3 sedan kopifrontfanger passer også Coupe? Jeg kjøpte E46 M3 kopifrontfanger, og bruker den på min Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Passformen er ikke like bra som orginalt fra Bmw. Det skal sies, fungerer helt greit som erstatningsfanger hvis man ikke ønsker å betale store summer for orginalt. Grunnen til at jeg selger den er fordi den skulle brukes på min Coupe, men den passet ikke, fikk da ny som var helt lik som passet. Fangeren er rett og slett smalere på Coupe. Forresten så hadde vistnok fangeren til Sedan/touring samme serie nr som Coupe. Derfor forveksles disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Forresten skal fargekoden være 345 Sølv. Skal dobbeltsjekke denne koden når jeg henter den nye fangeren hos lakkeringsverkstedet, mindre noen viser veldig interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Fremdeles til salgs Bud vil bli vudert, men skambud er jeg vel lik som andre, ikke interissert i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Fremdeles til salgs! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå