haybimmsen Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Står i garasja nå å skal montere inn noe grøftelyspære, å å den anledning tenkte e at e skulle prøve å dra ut kontakta til luftmassemåleren, å etter det jeg har forstått, så skal motoren bynne å fjuske/ hoste når du tar den ut ? Min gikk heilt fint den.. Ingen reaksjon når e gidde gass heller, dette gjelder en m52b20:) noen som kan bekrefte?
hao Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Hvis det ikke er noen endring i gange på motoren med eller uten lmm er den nok gåen. Hovedsaken er at det blir en forandring når du drar ut kontakten. Den trenger ikke å gå ujevn av den grunn
haybimmsen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Merka ingen forskjell, kan det vær viss motoren e kald at en ikke hører forskjell?
hao Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Motoren går i nødmodus når du kobler fra lmm. Ettersom det ikke er noen forskjell tyder det på at motoren allerede går i nødmodus av en eller annen grunn.
haybimmsen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Det hørtes veldig bra ut :s hva er det nødmodus betyr egentlig? Er det bare slik at den ikke skal stoppe fordi noe er galt? Å hvordan får jeg nullstilt det? Jeg har diagnose maskin:)
JulianS Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Hvis ingenting er galt, hvorfor drar du ut kontakta? Sett den inn igjen, slett feilkoder og smil å se glad ut! Det som blir sagt om at hvis ikke den forandrer gange når du tar ut kontakta er en forummyte, bare tull!
haybimmsen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Haha, jaja neis ville prøve e bare:p syns d va rart at det som dem sir skal skje ikke skjedde.. Menmen:p takk til dere to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå