Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i garasja nå å skal montere inn noe grøftelyspære, å å den anledning tenkte e at e skulle prøve å dra ut kontakta til luftmassemåleren, å etter det jeg har forstått, så skal motoren bynne å fjuske/ hoste når du tar den ut ? Min gikk heilt fint den.. Ingen reaksjon når e gidde gass heller, dette gjelder en m52b20:) noen som kan bekrefte?

Skrevet

Hvis det ikke er noen endring i gange på motoren med eller uten lmm er den nok gåen.

Hovedsaken er at det blir en forandring når du drar ut kontakten. Den trenger ikke å gå ujevn av den grunn

Skrevet

Motoren går i nødmodus når du kobler fra lmm.

Ettersom det ikke er noen forskjell tyder det på at motoren allerede går i nødmodus av en eller annen grunn.

Skrevet

Det hørtes veldig bra ut :s hva er det nødmodus betyr egentlig? Er det bare slik at den ikke skal stoppe fordi noe er galt? Å hvordan får jeg nullstilt det? Jeg har diagnose maskin:)

Skrevet

Hvis ingenting er galt, hvorfor drar du ut kontakta? Sett den inn igjen, slett feilkoder og smil å se glad ut! Det som blir sagt om at hvis ikke den forandrer gange når du tar ut kontakta er en forummyte, bare tull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...