Gå til innhold

Ringelyd fra dash på e36. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen har stått stille en uke, og plutselig når faren min er i garasjen høres det ut som en 90 talls sentralbord telefon inni bilen? Varsel om lavt batteri? Den har ikke vært rørt på en uke. Og den slutta ikke når han putta nøkkelen i tenninga eller dro ut cd spilleren. Kommer fra dashen..

Har aldri hørt om noe lignende. Og er ikke i nærheten av der bilen står, for øyeblikket.

Gjelder E36 325. Kunne egentlig trengt svar litt fort.. :)

Mvh. Anders :)

Skrevet

Jeg har hatt 2 E36 med samme problem. Bare hos meg hyler det ikke så mye og heller ikke når det har vært varmt ute virker det som. Men er ikke konstant hos meg, bare av og til. Men har ikke peiling på hva det kan være.

Skrevet

Ja, er sånn av og til. Et minutt mellom noen ganger osv.. Har vært montert original telefon i den en gang i tia, muligens. Men er vel ikke den. Og det rare er at det aldri har skjedd før. Og nå når bilen har stått urørt i en uke begynner ringelyden.. Litt morsomt igrunn, og høres ikke ut som noe "Advarsel" lyd akkurat. Mer som en sliten sentralbord telefon som venter på en dame i sekstiåra som skal starte å kakle.

Er coupe, så tviler på at den har vært taxi! :P

• 1 month later...
Skrevet

Noen som vet hva det kan ha vært? Har ikke hørt noe mer til lyden, annet enn da jeg hørte det over en telefonsamtale da pappa satt i bilen. Hadde vært litt morsomt å vite hva det var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...