Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innpress på e92 er 34, mens på e36 og e46 er 42. Er det noe som ikke har noe betydning ? Kan du sjekke inpresse på felgene ?

Blir litt lang kjøre tur hvis jeg skal kjøre helt i fra Bergen, men siden det var en grei pris, kan jeg godt gjøre det. Bare sjekk innpress.

Skrevet
Innpress på e92 er 34, mens på e36 og e46 er 42. Er det noe som ikke har noe betydning ? Kan du sjekke inpresse på felgene ?

Blir litt lang kjøre tur hvis jeg skal kjøre helt i fra Bergen, men siden det var en grei pris, kan jeg godt gjøre det. Bare sjekk innpress.

Mener at e90 felger ikke passer på e46, så kanskje du må ha egen type spacer i mellom for at det skal passe. Om det er lov er en annen sak, men trur det finnes spacer med tuv?

Skrevet

Blir vi enige om 4000 da ?

Bilen min skal på service i morgen, må på jobb tirsdag og onsdag, så jeg kan sikkert begynne å kjøre på torsdag rund kl 12:00, tar trolig 6 timmer med kjøring og da kommer jeg i kveld. Om vi er helt enige, bare send meg tlf i pm, ringer deg dagen før, så avtaler vi mer nøyaktig.

Kan bli fin kjøre tur det :D

Skrevet

Mener at e90 felger ikke passer på e46, så kanskje du må ha egen type spacer i mellom for at det skal passe. Om det er lov er en annen sak, men trur det finnes spacer med tuv?

Så lenge det er et 35, går det sikkert fint.

Skrevet

De passer, men du bør ha spacer for å få de ut i hjulbuen. Min far har 8,5*18 med et30 på sin e91, her kunne han og egentlig hatt spacer på iallefall 5mm spesielt bak.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...