morgan93 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 lufter da salge av mitt banebil prosjekt for å sjekke interessen : ) er da en e30 touring som var engang en 318ia som nå blir bygd om til en 325 med m50b25 motor gått ca 186tusen. bilder må sendes på mms da jeg har ny pc for den andre ville smake på colaen... følger med turbokit ny å sterkere topp pakning datasprut av merke haltech å en bøttestol en 40l tankt fuel cell å start bryter med 2 vippe brytere ekstra på panel. alttids noe jeg har glemt så dere får skrive vis det er noe dere lurer på : ) ska prøve å få ordna no bilder i løpet av helga : ) tar imot bud over 25tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 kan ta innbytte i det meste: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwskrulling Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Piiccccs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 lufter da salge av mitt banebil prosjekt for å sjekke interessen : ) er da en e30 touring som var engang en 318ia som nå blir bygd om til en 325 med m50b25 motor gått ca 186tusen. bilder må sendes på mms da jeg har ny pc for den andre ville smake på colaen... følger med turbokit ny å sterkere topp pakning datasprut av merke haltech å en bøttestol en 40l tankt fuel cell å start bryter med 2 vippe brytere ekstra på panel. alttids noe jeg har glemt så dere får skrive vis det er noe dere lurer på : ) ska prøve å få ordna no bilder i løpet av helga : ) tar imot bud over 25tusen. hei igjen ja jeg ble interessert etter du kommenterte e34 banebilen min men vil ha litt mer info om bilen vist mulig og hvor den står så kan jeg være int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå