Oddey Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Herved skal jeg ihvertfall ikke handle hos GS lenger, jeg kjøpte et coiloversett av dem som skulle være Tüv godkjent, eneste problemet var at dem hadde et slags merke dem skulle sette på fjørene som gjorde at den skulle bli godkjent, den skulle jeg få tilsendt i posten av dem, etter en stund begynte jeg å lure på hvor disse merkene ble av, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte skru av demperne, kjøre dem 15 mil for å levere dem til oslo for at dem skulle merke dem, greit nok, mye skruing for ingen nytte. Deretter fikk jeg beskjed om at settet ikke kunne godkjennes likevell, og at jeg måtte kjøpe et ekstra sett med fjører utenom som jeg kunne få for 1400 kr! (1000 kr avslag), når dem har solgt meg et sett som dem har sagt det skal være tuv papirer på skal ikke jeg måtte nok en gang kjøpe enda et fjørsett for at det skal bli godkjent! elendig service spørr du meg, dette skulle dem ha tatt på sin egen kappe. alt i alt er det brukt 1 1/2 måned på dette, bilen står nå under avskiltning pga manglende dokumentasjon, nok en gang, takk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Nå skal det faktisk sies at du ALDRI har blitt lovet noe TUV papirer på dette k-sport settet, dette er et racing produkt som ikke fåes med tuv. At vi så tilbyr deg fjærer til nettopris slik at du skal kunne få det godkjent er bare ekstra service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Merkelig.. Hva skjedde så med det jeg fikk beskjed om å få noen merker? Var det bare noen nummere for utseendes skyld det da eller?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 ring inn så skal jeg forklare deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Er på gs oslo og henter settet mitt om litt over en time jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg