Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 som topic sier. ska mappe bilen min i løpet av neste måned. er jo en del å velge i. noen med erfaring eller vært borti noen som er flinke å ikke har helt svimlende priser? er snakk om en m20b25 med pustehjelp. kjører haltech e6k og msd tenningsanlegg.. bilen er kun "grovmappet" idag så den starter og går. men må få justert optimalt mvh sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Jeg vil anbefale deg Christer Halvorsen fra PBC. Han er dyr, men det er de fleste andre også. Han er meget flink. Jeg ville ikke spart på dette da det er en veldig vital del av bilen / prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 har ingen planer om å "spare" penger på detta. ekke det jeg sier men gidder ikke akkurat gå for de dyreste heller. pcb auto har vært i tankene. skal ringe å høre med dem til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå