e30 tic Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Jeg vurderer å selge dette leketøyet til fordel for annen Bmw Dette er en veldig morsom bil på denne tiden av året Nylig EU ok. Det er en 1989mod 325 Ix med ettermontert Turbo og intercooler. Motor ble bygget fra bunnen med ARP og pianotråd, annen kam osv Bilen har mye originalt utstyr, som el vinduer,speil, takluke, beige sportskinn, sentrallås og avtakbart hengerfeste. Bilen har et pent bygget turbo kit og har i flere år fungert som bruksbil, jeg har i senere tid gjort en rekke oppgraderinger. Bensinpumpe, dyser, Oppgradert Link G3 datasprut, stor dumpventil. PLX BBL som er koblet om mot sprut for lambda regulering osv. Bilen er en av få Touringer i dette landet som er godkjent ombygd av Statens Vegvesen Turbo og 250hk godkjent i Vognkortet. Bilen VURDERES solgt for 89000.- Seriøst interesserte bes ta kontakt på tlf 92089811 eller PM Jeg ønsker ikke kommentarer på pris eller ombygging i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Her ligger mer bilder. Bilen er holdt av inntil videre. viewtopic.php?f=6&t=219784 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg