JonasO93 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Selger min BMW 318 CI 2.0L fordi jeg har planer om en E92. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33436078 Noen små opplysninger: -M-tech hele veien rundt -Sportsratt med multifunksjon -2.0L 143hk -Svart taktrekk innvendig -Sportstoler i alcantara del-"skinn" -M-innsignings-lister -M-girkule(litt løs, men fikses lett) -Sommerhjul 19" GS-hyper-track (1 sesong gamle dekk og felger) -Vinterhjul 17" (1 sesong gamle dekk) Noe små ufinheter som; rift i trekket på førerstol, litt overflaterust på panser(undersiden nede ved grillen), noe riper og en liten bulk i bakfanger, og litt steinsprut på panser. Ellers skal bilen være ganske hel. Ca. pris: 118.000,- Kan selges litt rimeligere ved hurtig avgjørelse !! Må få solgt da jeg skal kjøpe meg ny bil Har kjøpt IF bilbytteforsikring ( les mer på FINN-linken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå