Gå til innhold

Ingen lyd fra høytalere e46

Share

Anbefalte innlegg

Jeg parkerte bilen og slo av tenninga var borte i 2 min, men når jeg kom tilbake får så å slå på tenninga la jeg merke til at lyden i høytalerne var borte. Funket altså helt fint før jeg slo av bilen, men det ser ut til at radioen fremdeles virker ved at den finner kanaler etc men det kommer ingen lyd, ikke engang skurring. Så tenkte det kanskje var en sikring som hadde gått, men er det en sikring som går til bare høytalerene, og hvilken er det isåfall?

Sikringskjemaet er på tysk og siden tysken min ikke er helt god så finner jeg kun "Radio" som kan ha sammenheng med dette og der står det 2stk sikringer 7 og 41 men begge de var inntakte.

Noen som vet om hvilken sikring jeg evt burde sjekke eller vet hva feilen kan være?

Supert om jeg kunne fått et raskt svar for jeg reiser i morgen igjenn og det kunne hvert fint med noe lyd på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er orginal anlegg

Finnes det en mute knapp :S? men jeg har ikke hvert borti anlegget før lyden forsvant så jeg regner med jeg ikke har gjort det

Ja har prøvd det noen ganger iaf

Ok skal prøve det om jeg ikke finner noen annen løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikkje ekstern forsterker. Er fleire som har hatt problemer med lyd som kommer og går. Eg veit i

dessverre ikkje kva som er feil. (trenger ikkje å være det same på dei forskjellige bilene)

Kanskje det er radiodelen som er problemet. (meiner å ha lest eit eller annet om det, men er ikkje sikker)

Kanskje du klarer å søke her? Det orker/gidder ikkje eg no. Får vel legge meg til å sove etter nattskiftet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke godt å si hva som kan være problemet.

Har prøvd å søke litt iaf men føler ikke jeg finner samme problemet hos de andre.

når jeg skrur på volumknappen skal da displayet normalt vise volums nivå eller ikke? kan ikke huske hvordan det var tidligere men er iaf ikke sånn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inn med bila i dag for å få sjekket noe annet men så fikk jeg de til å sjekke radioen med det samme og de sa den var defekt.

Så tenkte jeg skulle kjøpe men en brukt radio men kan jeg kjøpe fra hvilken som helst årsmodell så lenge det er e46 eller må det være samme årgang som min bil?

+ at min har ikke cdveksler, kan den installere en med cdveksler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få min originale spiller billig. Ser den ligger på GS til 8250,-.

Denne har stått i E46 2004 mod.

3fdvln8e8glt68s6i4dx.jpg

Med riktig arbeidslyst kan du installere hvilken som helst spiller, det kommer bare ned til hvor mye jobb du vil legge i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk taki en ny spiller men fremdeles ingen lyd :( hva kan feilen være tru?

Er vell ikke noen i nærheten av Fagernes med en e46 som kunne tenke seg å teste radioen min i sin bil så jeg er sikker på at det ikke er noe galt med spilleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...