|Ole| Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Overskrifta seie vel det meste. Aven Auto ( Glenn Aven ) Har endelig komt igang. Motor oppsett: PPF blackline 50mm Dump. ARP i alt. 990cc dyser. Vanos block off kåpe fra PPF. Cooperring pakning. PPF Råder. Cp stempel. Precision 46mm wastegate. Precision 6765 bilett turbo. PPF Turbo grenrør. Deatschwerks in tank pumpe. 618 trykkplate og 4 pucka lamell fra PPF. Maskinert m20 svinghjul. Understell m.m GSP Understell. Bur fra Pedersen racing. Hydraulisk håndbrekk fra GS. Noname sportstoler. Og semska skinn ratt.
|Ole| Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Stola må man ha Riktig pynt på verkstaden er viktig
Mattae Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 er vell bare det at han ønsker å følge med på tråden men gadd ikke skrive noe Men kan bli veldig bra det her lå på finn ganske lenge denne her? en ombygd 325 elns?
|Ole| Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 er vell bare det at han ønsker å følge med på tråden men gadd ikke skrive noe Men kan bli veldig bra det her lå på finn ganske lenge denne her? en ombygd 325 elns? Ookok Det er vel ordinert ein 318 om eg ikkje huska feil
mropsahl Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Her skal jeg følge med da jeg har en S50B30 jeg vurderer å sette turbo på til neste vinter igjen! Detta kommer til å bli værst!
|Ole| Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Eiger sender ein grom bestilling til GS Bildeler i morgen høyre eg rykter om, oppdatering kjem da
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Da er følgende på vei fra GS: Coilovers, dvs dei med coilovere bak også. Ikkje demper og fjøyr for seg sjølv. Wisefab drifting kit: K-Sport brekk. Og GS Performance foringer til heile understellet.
brunsame Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har du m3 spindler eller vanlige spindler framme? Om du har m3 kommer desverre ikkje wisefab kittet til å passe:/
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Har du m3 spindler eller vanlige spindler framme? Om du har m3 kommer desverre ikkje wisefab kittet til å passe:/ Det har vi faktisk ikkje sjekka, isåfall er det jo bare å skifte Takker for tips foresten EDIT: Vist eg ikkje tar heilt feil har han ein delebil stående, om ikkje så har skrapen nokk av E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå