Anders92 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Ser jo bra ut det her. Men bremserøra inni bilen?
|Ole| Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 No er motor pluss all innmat osv sendt til EBB i Stavanger for balansering osv osv...Da økte plutsleg sjangsen for og få den klar til Våler
Gravstein Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Blir spennende å se hvor hissig den rakkeren blir
|Ole| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Rimeleg ekstremt å sjå dette i virkelegheten!
-Erik- Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ja det dHer er ekstremt:D planer om å bredde noe eller bare subbe seg plass? edit: Genialt med bremserøra inni bilen! Banebil/bil som skal brukes er det kun fordeler med å ha den inni bilen. At de synes og at det ikke er pent spiller da virkelig ingen rolle!
|Ole| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Ja det der er ekstremt:D planer om å bredde noe eller bare subbe seg plass? Blir custom skjerma, Aven er oppretter/lakkerer
Anders92 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Wisefab er kult! Blir vel litt av et show å se denne ferdigstilt in action
Pedi Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Sinnsykt! Får den følelsen av at "er det mulig???" liksom...
Bushnell Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 bremserør og bensinrør inni bilen er ikke dumt på banebil, hender det blir litt offroad og da kan fort et rør bli ødelagt under bilen..
brunsame Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Har ikkje du hatt på "flytteren" i demper tårnet?:s
|Ole| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Har ikkje du hatt på "flytteren" i demper tårnet?:s Nei han har ikkje det, er det poeng i med k-sport coilovers? Har du eit bilde av den montert?
brunsame Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Nja.. Får jo hjulet en god del lengre ut, slipper å få så syk camber.. Når du skal lage nye skjermer uansett så hadde jeg gjort det! ja, har bilder, men kun på telefon.. Har ikkje pc hjemme (!!!) men skal se om jeg får tid å legge di inn på pc på jobb og legge inn her i morgen!
|Ole| Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Nja.. Får jo hjulet en god del lengre ut, slipper å få så syk camber.. Når du skal lage nye skjermer uansett så hadde jeg gjort det! ja, har bilder, men kun på telefon.. Har ikkje pc hjemme (!!!) men skal se om jeg får tid å legge di inn på pc på jobb og legge inn her i morgen! Super dupert, hadde vert greit å hatt ei rettleiing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå