Jørgen-A Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Skjønner att det er fett med syk styre vinkel til drifting. Men det er vel eneste fordelen og med dette oppsetet? Alla andre vinkler blir jo helt borti natta Men vist det kun er drifting han skal kjøre så funker det sikkert bra
|Ole| Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Skjønner att det er fett med syk styre vinkel til drifting. Men det er vel eneste fordelen og med dette oppsetet? Alla andre vinkler blir jo helt borti natta Men vist det kun er drifting han skal kjøre så funker det sikkert bra Du har heilt rett, han er litt skeptisk i forhold til å holde fart på langstrekker osv men hovudsakleg blir denne bilen brukt til drifting ja Er heller ikkje den heilt store operasjonen å bygge tilbake til originalt igjen vist det blir for gale
Jørgen-A Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Er fort gjort det ja. Men sikkert rått og kunne kjøre neste baklengs har ikke blitt bitt av den drifting bassilen enda egentlig. Er mere tilhenger av powerslides jeg,hehe
|Ole| Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Er fort gjort det ja. Men sikkert rått og kunne kjøre neste baklengs har ikke blitt bitt av den drifting bassilen enda egentlig. Er mere tilhenger av powerslides jeg,hehe Aven som eiger bilen har vel aldri kjørt drifting før men er meget oppegående bak rattet så trur det skal gå greit, sjølv er eg veldig tilhenger av drifting. Powerslides er egentlig meget brutalt å sjå på og du er vel rimeleg kjent på dei greiene, har sett deg ein del på Våler og det funker bra det meste du bygger
Tony:) Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 er det ikke din bil? ellers så følger jeg med .9 Det er ikkje Ole sin nei, det er Glenn Aven sin ( Aven Auto )
Jawn Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 er det ikke din bil? ellers så følger jeg med .9 Det er ikkje Ole sin nei, det er Glenn Aven sin ( Aven Auto ) Ole skulle berre Ønske det var hans bil.. Berre så det er sakt, denne bilen blir R Å feit når den triller ut i sommer sola, her blir det ikkje spart på nåke, og mannen har det meste av modifikasjonsverktøy innen rekkevidde.. (les; Plasmakutter, bandslipera, TIG og div hammera) Er en fryd å sjå på bygginga, vi gleder oss allemann til motoren skal skli på plass igjen Ang. hjulvinkler blir det nok moderat av det meste, han vil vel helst kunne kjøre bilen i den retningen han sjøl vil Ps. Det er brukt M3 spindler, funker gull såsant ein liker å modifisere. Men det gjere vel alle her inne
bmwp0wer Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 hehe skjønner godt att ole skulle ønske det for det ønsker jeg å
|Ole| Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Bortsett fra att det er ein E36 så skulle eg ønske den var min ja, moddingane tar eg imot med åpen arm om nokon vil sponse For å sei det som det er så hadde vel ikkje bilen min vert halvparten av det den er no hadde ikkje det vert for eiger på denne bilen heller så eg er rimeleg fornøgd med min også etterkvart
brunsame Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Her er hvordan det blir med spaceren i demper tårnet! har desverre ingen bilder med ratt utslag.
|Ole| Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Hmmm, det utgjorde jo ein del...har du bilde av korleis du monterte den?
brunsame Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Skal sjå ka ej finne! send mobil nr ditt på pm da så kan jeg sende på mms? Som sakt dårlig med pc!
|Ole| Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Kan oppdatere med att motor er hoss EBB for maskinering og montering... Går ikkje så fort da eiger har mykje å gjere i firma fronten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå