TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hei alle Jeg er ikkeno datamenneske men å laste opp et bilde burde jeg greid Jeg går på brukerkonto, så profilbilde, browse og finner rette bilde å alle bokstavene til bilde synes i feltet merket "last opp fra din datamaskin" Nå skjønner ikke jeg mer............... Hva gjør jeg nå? HVa er en URL? Og åssen får jeg denne inn i feltet merket "last opp en URL"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 du laster ikke opp med en URL når du henter fra PC'en din. bare klikk OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Trenger ikke url når du har lastet opp fra datamaskinen, det er et alternativ om du har et bilde fra en nettside Husk at bildet må være 120p x 90p og ikke vere over 12kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Takker begge to Etter å ha forsøkt et par bilder ble det som poppy sa, jeg får bare feil strl å piksler. Jeg har ingen aning om hverken størl eller pikslr på bilde, men ålreit da er jeg på gli, takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 http://www.shrinkpictures.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 http://www.shrinkpictures.com/ Perfect, prøver meg frem etterhvert.Takk takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ved god hjelp av brukeren fish er jeg nå med bilde!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Jepp, det går fremover. Men som jeg skrev i PM må bildet sendes til mottaker i en e-post for å ikke få med "bimmers.no" linja i bunn av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå