Recon Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Heihei! Er ganske "ny" og forsåvidt ganske ny bmw eier så lurte på om jeg kan få noen tips med dere til hjelp av felg! Det er jo et hav av felger å velge mellom - men klarer ikke bestemme meg helt.. Var inne på Schmiedmann, men prisene er ganske stive der - og med lån i bilen og 2000 i mnd på forsikring har jeg litt stramt budsjett... tenkte på prisklasse på absolutt max 2000 kr per felg. Helst rundt 1500-1800 kr er optimalt. Fant noen felger på gs som heter GS Evolution-2, synes de såg ganske ålreite ut, men vanskelig når jeg ikke finner bilde av de på en bil.. Noen som har et bilde av disse felgene på bil? Jeg har en svart E46 2003 modell : - ) Er egentlig ganske fan av felg med kant - men synes ikke dette passer helt på E46, noen som er enige her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Disse GS Evolution felgene er replica av Breyton GTR, så om du ønsker så bilder av disse felgene på bil, så vil du få en god pekepinn ved å søke opp Breyton GTR Dette er felger MED kant, selvom kanten ikke er fremtredende i stor grad. I mine øyne har ikke kant noe med bilen og gjøre, det har alt med høyden å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recon Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Disse GS Evolution felgene er replica av Breyton GTR, så om du ønsker så bilder av disse felgene på bil, så vil du få en god pekepinn ved å søke opp Breyton GTR Dette er felger MED kant, selvom kanten ikke er fremtredende i stor grad. I mine øyne har ikke kant noe med bilen og gjøre, det har alt med høyden å gjøre Yeah, såg litt nå... såg litt av den kanten, men trodde mer at det var vinkelen på bilde.. Såg de GS-Spider felgene også var litt stilige.. Hehe.. kanskje sant det, nå er bilen min ganske så original - bortsett fra jeg skiftet til nye angel eyes hovedlykter... dvs altså jeg har ikke senket den ennå.. Men har en fin plan om å få gjort det så snart jeg får på felgene. Klarer rett å slett ikke å bestemme meg hvilke jeg skal kjøpe. Kanskje jeg skal kjøpe en Magic 8ball å få den til å velge for meg x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Er ikke lett å velge felger, kjenner til problemet. GS Spider er replica av bmw sine CSL felger, så er lett å finne bilder som kan gi deg en ledertråd over hvordan det vil se ut. Du får ha lykke til med valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå