Gå til innhold

1980 e21.pris?

bmwe21/m30
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge e21 prosjektet mitt, er en 1980modell,satt inn 2,8L fra e28,mellomaksel sveiset av unikardang,montert nye skifer og klosser rundtom,bakstilling fra e21 323i,Type R stoler forran,svart intriør,senket 60mm.lakkert 2010,ikke vært brukt på vei etter ombygging,tenkte og få den eu-godkjent å selge den,noen som har anelse om ca pris jeg kan forlange?

noe rust i dørstokker,men følger med nye! :D

veldig artig bil med den vektfordelingen man får med en m30b28 under panseret.

etivomjwlhvzulrcz26w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Noe fasitsvar kan jeg ikke komme med, men jeg vil tro du kan få rundt 20 000 for den.

Når det er sagt har du mistet mange kjøpere ved å lakkere den i uoriginal farge (samt ikke lakke motorrom, bagasjerom, dørkarmer?), tatt av sidelister og byttet støtfangere slik at bilen ikke fremstår som en "klassiker." Bilen får derfor et mye smalere marked og det vil ta lengre tid og selge den. Bil uten godkjent motorbytte skremmer også folk unna (regner med at du ville skrevet det om det var godkjent). Regner med dette er en 316/318/320 siden den har 323 bakstilling. Rust som må sveises er heller ikke forlokkende (spesielt etter bilen allerede har vært lakkert).

Men alle har ulik smak, og du får kanskje en pris du blir fornøyd med av riktig kjøper. Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...