ibocan92 Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Har spurt tidligere om hva bremslicht.electrik betyr og fant nylig ut at det kommer pga bremselysa ikke lyser da jeg trykker pedalen. Kjekket bremsepedal bryteren og den virker som den skal. Alle sikringer på fører siden i motorrommet er også ok. Noen som har oplevd dette og vet hva det kan være??
hao Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Regner med at du har sjekket pærene og målt strøm frem til de?
ibocan92 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Regner med at du har sjekket pærene og målt strøm frem til de? Bremselysa funket av og til når jeg testa om alt funker. Det jeg mener er at jeg trykker en gang to gang de lyser så lyser dem ikke neste gangene og plutselig så funker dem kanskje ett trykk til så ville bremse lysa ikke lyse idetheletatt... Kan det være noe med en av sikring eller modulene under bak sete? Tviler på kabelbrudd men finner jeg ikke feilen så må jeg skjekke ledninger å alt:(
ibocan92 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 fårska litt på det istad, tror det er bryteren ved bremspedalen som er litt rar pga jeg målte kablene som går i den og alle gangene lysa ikke lyste så gikk det ikke strøm gjennom brytern. tukla litt med den og smørte den med el-spray så nå funker den bedre men fusker av og til enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå