M3 Yngve Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 4 stk fine M3 E36 "sunflower" selges med slitte 235 dekk. 3 av felgene er meget fine, den ene flasser litt. Men ikke kantkjørte. Bud over 4000,- kr Pm, her eller ring/ sms på: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Alle som har mast om at jeg kan skaffe eller selge sånne type felger som disse, hvor der dere nå ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Første mann med 3000,- kr får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Dekka kan fint brukes min en sesong til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Tror om disse på e87, blir kanskje litt små? Sent from my HTC Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Tror om disse på e87, blir kanskje litt små?Sent from my HTC Sensation using Tapatalk Se på de andre gull jeg har på E91. Syns ikke de er så små der men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 den ene er jo sjeiv som satan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 den ene er jo sjeiv som satan ? Så lei av sånne som deg !!!!!!!!!!!!! Trodde du var litt mere oppegånde Men nei da, du ser jo på bildene at noe er sjeivt. Disse er hele og rette, kan ta dem til bal maskin om intr før man kjøper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 bare lurte jeg, så ut som den hadde fått en skikkelig trøkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 bare lurte jeg, så ut som den hadde fått en skikkelig trøkk den ene er jo sjeiv som satan ? Her lurer du ikke, selv om du har et spørsmåls tegn etter !!!!!!!!!! Du konstaterer at den er skjeiv som satan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Konstarterte ingenting jeg, bare en skrivemåte. som jeg sa på pm var jeg på jakt etter slike felger, men i mine øyner syns jeg denne hadde fått seg en trøkk? må da være lov å spørr uten at man skal ta helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 bare lurte jeg, så ut som den hadde fått en skikkelig trøkk den ene er jo sjeiv som satan ? Her lurer du ikke, selv om du har et spørsmåls tegn etter !!!!!!!!!! Du konstaterer at den er skjeiv som satan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå