Glenn H Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei! Etter å ha skiftet girkasse på bilen i sommer, og jeg tok motoren ut av bilen for å komme lettere til, knakk jeg en flens som går inn på torpedoveggen (delenummer 64118390697 på GS). Jeg satt bare kjølevannslangene sammen istedenfor at de går inn i torpedoveggen. Dette førte bare til at det ikke var varme i varmeapparatet, men siden det var sommer og varmt ute gjorde ikke dette noe. Siden har bilen stått i ro på verkstedet. Når jeg nå skulle gjøre bilen klar til sesongen husker jeg selvfølgelig ikke hvordan dette skulle stå originalt. Finner bare to av de tre slangene som skal innpå flensen. Noen som har noen ide om hvor den siste kan være? Prøvde å se på en kamerat sin bil, men han hadde bare to slanger så kom ikke noe lenger der. I Haynes-baka står det lite om dette. Stod noe om med og uten A/C. Har fjernet A/Cen på bilen. Kan det være noe fra den som skal være der? Legger ved et bilde under. Der ser man opp i midten tre hull hvor flensen skal monteres. Er der det skal tre kjølevannslanger på. Omtrent i midten av bildet skal det en slags ventil eller noe. Denne har en slange inn og en slange ut. Under der ser man de to kjølevannslangene som jeg finner. Bilen er en '91 BMW 325ia (e36). Byttet girkasse fra automat til manuell. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /29874.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Ble ikke noe klokere av den tegningen der, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå