bricks Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har problem med at den popper opp med ujevne mellomrom, byttet microbryter i sommer etter at jeg ble plaget med dette, har fungert perfekt fram til nå.Noen som har tips?
johnoask Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Vær sikker på at du ikke kommer innat knappen på nøkkelen, det gjør ofte jeg.
bricks Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Nei, har hatt mistanke om det, med det er ikke det som skjer
S.E Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Bytt bryteren som sitter på vinduet så er mest sansynelig probblemet løst .
bricks Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Bytt bryteren som sitter på vinduet så er mest sansynelig probblemet løst . Som du ser så ble dette gjort i sommer
S.E Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Sånn er det når en ikke leser alt Sjekk for kabelbrudd der kablene går fra bilen over til bakluka , har lest at flere har hatt problemer med det .
rekorden Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Åpner den seg selv om bilen er låst? Da høres det mer ut som at det er en nøkkel som skaper seg...
bricks Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Åpner den seg selv om bilen er låst?Da høres det mer ut som at det er en nøkkel som skaper seg... Nei, ikke så vidt jeg har erfart, leste litt på en servicebulletin fra BMW at muligens glasset måtte skiftes hvis det ikke nyttet å skifte bryteren
rekorden Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Hvis det ikke åpner seg når bilen er låst er bryteren en god kandidat. Kan det være en utett pakning som er årsak til dette? Kan jo være den er fylt med vann.
bricks Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 noen som vet om det er kablene til venstre eller til høyre som går til ruta?
bricks Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 ja, da tror jeg at jeg har funnet synderen, ligger en folie med kobberledere i som går til bryteren, denne er løsnet i nedre hjørne av vinduet, ser ut til å komme vann mellom her som sikkert fører + til - og låsen låser opp, skal prøve å lime dette med tec 7/silikon og så bytte ruten senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå