525i1991 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 har diverse problemer med min stakkarslige 518. når jeg kjøpte bilen så dreiv den å fjusket innimellom, så var den bra en periode før den begynte på igjen. I tilegg så er det slik at sentralåsen bare funker av og til, samme gjelder vindusviskerene og stereoen, sånn av og på når det passer den selv. For en liten tid tilbake så ville ikke bilen starte, men om jeg venta noen minutter så starta den igjen, slik var den ei stund før den i dag ikke ville starte i det heletatt, frykter bensinrele. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 bump Testa bensinpumpe, den funka når jeg tvangskjørte den, testa relè også, spørs om jeg testa rett relè ? blått ett i styreenhetboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Om du ikke allerede har gjort det så gå over batteripolene. Kan fort skape mye rare problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå