Emihol1 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 hei. slave sylinderen min har gått lekk, så har fått luft i clutchen. lurer på om jeg da har luft i bremsene også, så jeg må lufte hele driten ( clutch å alle 4 bremser ) ?
Lamek Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Om du har vert tom for bremseveske må du lufte hele systemet ja.
Emihol1 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Om du har vert tom for bremseveske må du lufte hele systemet ja. ikke tomt nei, men clutchen er helt slapp, da slavesylinderen sprengte en o-ring.
Yahoo Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Da slipper du det sidenbremseveskebeholderen har vert full
Emihol1 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Da slipper du det sidenbremseveskebeholderen har vert full men vil ikke luften gå inn i bremsesystem uansett da? eller går de på 2 forskjellige sytemer?
OKSE Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Clutch- og bremsesytem er 2 adskilte system, men dei tar veske frå same beholder. Clutchsystemet tar bremseveske frå bremseveskebeholderen, eit stykke oppe på beholderen slik at ein ikkje skal miste bremsesystemet viss clutchsystemet starter å lekke slik som med deg. Dvs. treng ikkje å lufte bremsesystemet.
Emihol1 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Clutch- og bremsesytem er 2 adskilte system, men dei tar veske frå same beholder.Clutchsystemet tar bremseveske frå bremseveskebeholderen, eit stykke oppe på beholderen slik at ein ikkje skal miste bremsesystemet viss clutchsystemet starter å lekke slik som med deg. Dvs. treng ikkje å lufte bremsesystemet. supert takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå