Halbakken Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Vurderer å selge Wilwood bremsekitet mitt som er foran til E30 grunnet ombygning. Dette er et bremsekit som er ombygd så det passer til E30, skivene kommer fra E46 M3 CSL og er ventilerte. Kan også tilføye at man må ha min. 17" for å få på disse! Bolt on til E30, følger med alt du trenger for å stoppe bilen. Kit: 4-stempla Wilwood Calipere Green stuff bremseklosser 345mm E46 M3 CSL Stålomspunnede slanger Braketter som passer til fjørbeinet med bolter og muttere Pris: BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Opp, kommer til å fikse bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 byr deg 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 hvordan bremser skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Skal muligens bygge om til 5-bolta med K-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Er det ingen som trenger kvasse bremser til sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Tar imot bud over 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen1990 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Følger det med tuv papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg har ingen papirer på det hvertfall, mulig det kan skaffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen1990 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hadde du giddi og sjekket isåfall viss du klarer og skaffe det så er jeg intr:) hehe vegvesnet skal jo ha dok på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg veit ikke åssen det blir, er forsåvidt kun calipere og klosser som kanskje kan skaffes papirer på, skivene er jo fra e46 m3, så de er jo allerede godkjent for vei:-) men det er stålomspunnede slanger, og de er ikke godkjent for vanlig veibruk såvidt jeg veit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hoi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå