SSM Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Dreiebenkene i de to maskin sjappene er det mye kjør i, så det blir vanskelig å komme til. De stiller jo de som betaler mest i køen selvsakt, men jeg betaler ikke 30.000kr for å lager 12 spacere hehe Men brakettene skal kunne la seg ordne, de er på gang og han hadde laget programmet ferdig på maskinen.
Hawkon88 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Som sagt, kommer du til bergen med materialet og tegninger kan jeg hjelpe deg.
530dE39 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Jeg avbestiller spacerene mine da eg ikkje hadde orken til å vente lengre og fikk tak i ein anna plass! Håper det ikkje skaper problemer.
SSM Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Får ikke folk til å lage så det går fint
Trimkongen Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Melder min interesse for disse spacerne og brakettene. Vil da 3,2L M3 bremsene fra e36, passe på e30m3 understellet mitt, både framme og bak? Jeg er interessert i bare tegningene også vist det kan selges, da jeg har folk som kan frese/dreie dette til meg her i Bergen.
SSM Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg 6 sett med braketter liggende. Hvem skal fortsatt ha?
Trimkongen Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Braketter til bak bremser da? Hva må til for og få 3,2bremser på fremme? Bak trengs det vel bare nye braketter og ikke spacere?
Trimkongen Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 når har du planer om evt og lage spacerne? Hadde vært greit å montert alt dette samtidig
SSM Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 De har jeg ikke noe plan på akuratt nå desverre!
bjørnm3 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Har ikke lest hele tråden,men er dette braketter for å få på m3e36 calipere og skiver bak? og hva med handbrekket da? Bjørn
SSM Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Stemmer. Når man bruker desse så monterer man e36m3 bakbremser rett på. Håndbrekket er det mange forskjellige løsninger på. Jeg bygde hydraulisk, mest fordi jeg da også kan bruke brekket til noe mer enn å parkere. Ellers så har Thunegutt laget en veldig fin løsning på sin bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå