Gå til innhold

Noen som vil bytte veivhusventilasjon på min bil?


Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne byttet veivhusventilasjonen på bilen min da det uler noe j..lig når jeg tar av oljelokket mens motoren er i gang.

Det dreier seg om en -99 520i. Regner med at de skal ha blod for dette på merkeverksted. Noen som kunne tenkt seg å gjøre denne jobben for meg?

Helst innenfor ti mils omkrets av Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bavaria kristiansand sa ikke det var unormalt det ulte litt... jeg ringte å spurte for min uler nemlig også hvis jeg gjør det.. men lurt å bytte selv om da..

er du gla i å mekke litt er det ikke umulig selv tror jeg.. men må sette av en god lørdag da..

se denne videoen (3 deler).... (m54 motor men helt likt m52) hvis ikke du allerede har sett den å tenkt ikke faen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har også tenkt å gjøre dette når våren kommer skikkelig.. burde gå fint ved å studere videoen.. han forklarer jo hver detalj..

det snedige verktøyet heter tight reach wrench.. da jeg viste det til min stefar sa han bare en sånn skal jeg ha så han har kjøpt på nettet..

men litt triksing men skralle og diverse deler går det nok fint uten...

jeg tror heller ikke det er nødvendig å bytte peilerøret hvis ikke peilepinnen har grodd fast inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...