tic`n Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ET 13 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 pris hadde du tenkt deg for disse? og hvor sånn ca i landet ligger dokka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Har inne bud på 1500, men lar det gå fram til helga. Dokka ligger i Oppland,nær Gjøvik/Lillehammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ahhaa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Da har jeg inne bud på 2000, og et på 18" m3 felger. Frister mest med kr om dagen men. 2 av dekkene er foresten greie. 195/50 15" Kumho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 årh. de hadde vært perfekte på min civic.. har ett sett 18" originale Msport felger som har stått på 1-serie.. eneste er at de er kantkjørte, men ellers fine, og rette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Bilder av de? Har vært på utkikk etter slike Msport felger jeg hadde på bilen min før, men ikke sikkert det er samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå