opelodd Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ønsker å kjøpe 320 motor til e36. helst i nærheten av kristiansund,og motoren trenger ikke å være komplett. svar ønskes på tlf 97035763 mvh odd gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajohansen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 har en motor km 200000 motor er veldig bra, mangler litt. ikkje vanos står i ålesunds området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelodd Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg har en, står på Karmøy. Komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk84 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg har en non vanos , 210`km som jeg tok ut fra en e34 for et par uker siden.. edit: solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelodd Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg har en i deler. Den trenger igrunn bare et nytt register deksel også trengs den og settes sammen. Har planet og byttet ventil tetninger på toppen. Følger med nytt paknings sett. Register dekselet var sprukket så det trengs og byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå