TheIronic Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Bare å slette denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 vil tru en hugger har, du kan sikkert få demontere selv også, ikke vanlig at de tar ut dette trur jeg. håper det ordner seg for deg, jeg hadde samme problem med en 200sx jeg har, var klipt mange steder (herverk) hadde delebil selv, men vi sjekket mange 200`r og fant ut at selv på bilene med samme utstyret fra samme "marked" hadde forskjellige nett, men fikk det til til slutt heldigvis, lett var det ikke, var heller ikke bare og bare få det helt ut og inn av bilene. Var ikke motor nettet som var herpet her, var hoved nettet til hele bilen. skulle hvert skudd premie på sånne idioter men det er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg har en bil jeg skal selge, men den er komplett.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hypah: Mener du 91' 525? Pris, km og stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jepp. viewtopic.php?t=219077 525 91mod 8000kr Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå