marcusss Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ønsker å kjøpe: -Justertbart senkesett Helst (K-sport coilovers) -Brembo bremser -Stor kjørekomputer (komplett) -Recaro delskinn interiør dørpanel -Cruicekontroll -Elektriske vinduer -Sort taktrekk m/ takluke -Sort vindusstolpedeksel -Sort hatthylle med gardin -Dørpanel med gardin -Felger 5*120 -Takmontert garasjeåpner -Sentrallås fjernstyrt komplett -M5 styling -M5 speedometer mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 jeg har el. vinduer foran til 94 mod e34 hvis det int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 har crusiecontroll motoren og har den store kjørekoputeren, men ikke med ledningsnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 jeg har el. vinduer foran til 94 mod e34 hvis det int? Fått tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 har crusiecontroll motoren og har den store kjørekoputeren, men ikke med ledningsnett.. Mye skal du ha for det? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Eg har ledningsnette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 har crusiecontroll motoren og har den store kjørekoputeren, men ikke med ledningsnett.. Mye skal du ha for det? mvh bud. 1700?+ frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Jeg har stor kjørecomputer. Hva mener du med ledningsnett? Jeg har alt av CC, hendel, hjerne++ Er bare litt usikker på hvor selve motoren ligger. Skal ha 1250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 mulig interesse? viewtopic.php?f=14&t=219837 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå