freddinoy Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg fikk noen felger en gang, som jeg vil ha på E28'en, og som jeg ikke har satt dekk på enda, og... det vil jeg gjøre nå. Men jeg vet ikke helt hvilke dekk (dimensjoner) som passer på felgene. Det som står på felgene er: 7J*15 (IS 47 stod med et lite mellomrom også)... Noen som vet bedre enn meg hva som passer her? Sende link osv? Evt, hva tror dere jeg kunne solgt disse felgene for? (Har egentlig nok dekk/felg fra før) Slenger med et bilde.... Og så sliter jeg med noe annet også. Bilen går tom for strøm. Har byttet laderegulatoren på dynamoen, hadde et lite håp om at det var nok... Men, den fortsetter å gå tom for strøm av og til, hva kan være galt? Hele dynamoen? Takker for hjelp!
bmw_odd Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Sjekk hvor mye den lader, skal lade over 13,8 volt. Hvis den ikke gjør det er det nok defekt dynamo. Hvis ladingen er ok er det nok enten defekt batteri ell en forbruker som trekker strøm når tenningen er av.
freddinoy Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Den "veksler" med ladingen, av og til lader den og av og til lader den ikke... Men dynamoen har vel ikke vært gjort noe med siden bilen kom til verden, så kanskje den bør byttes?!
Aroid Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Skal lade 13,8v eller meir. På 2000rpm med alt av lys og varmeseter på.(Alt av forbrukere på)
freddinoy Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Var ute og prøvde å måle i dag, den måler noe med 13V uten noen forbrukere på, og går opp i 14 ved litt rpm... Men, med en gang jeg slår på ting, som fjernlys, aircondition, bakrutevarmeren osv, da synker verdien med en gang. Men når jeg da gir gass og får litt rpm, da går verdien opp igjen til rundt 14V. Når jeg da slipper gassen igjen, synker verdien igjen, men da fra den verdien den sank til før jeg ga litt gass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå