sufii Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Tenker å bytte dysene mine ikveld, noen som har en DIY eller en rask beskrivelse på hvordan det skal gjøres? Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det er veldig basic. Skru railen av innsuget og napp hele galleriet opp sammen med ledningsnett og dyser. Klipsene på dysene kan være litt knotete å få av, men det går lett med en liten skrutrekker. Litt sillikon på oringene gjør det lettere å montere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Takk, for det. Men prøvde meg selv igår og fikk det til. Monterte nye dyser, men virker som om en av dem tikket, betydelig mye mindre tikking enn før. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Kan få det vekk med å kjøre rens av de og teste de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Aha, sier meg litt. Men ingen anelse om hvordan jeg tester dem og heller ikke hvordan jeg renser dem. Byttet dem med noen fra en motor som hadde kjørt en del mindre, men fremdeles litt tikking ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Billig måten er å kjøpe en flaske med dyserens, og helle det i tanken og kjøre med bilen. Får sånn nesten overalt, men de mest fortrolige er vel STP og Omega (fåes på Bilxtra, Mekonomen og lokale bilsjapper hvis jeg ikke tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Ja, da får jeg prøve det ut. Hørt at omega er bra, men visste ikke at det hjalp mot tikking i dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå