Are.520 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 har kassettspiller i bilen min nå som jeg vil bytte ut, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får ut den originale spilleren. noen som vet hvordan? dette er den spilleren som er i en del! Are Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are.520 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 520 touring 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are.520 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/35/45 Btw: Hva menes med topic i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are.520 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Fikk det til, men hadde ikke spesialverktøyet så bare tok i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå