Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har problemer med min e36 Coupe Vindusheis, den virker AV og til en skjeeelden gang.

Det klikker i rele'et når jeg trykker på knappen.

Er motoren long gone eller noen som har forslag?

Skrevet

kan være motoren er ødelagt men det kan også være brud på kabel. d kan også være en sikring som er gåen. så start med å sjekke sikringen og så sjekk om det er brud på ledingene. fordi et er ikke kjekt og bytte noe som egentlig er i orden

Skrevet

Takk for svar.

men den virker av og til? hadde det vært en sikring som er gåen så hadde den vell aldri virket, og releet slår inn slik som det skal, hører det sier klikk..

Skrevet
sorry var litt trøt. vil tro at det er brud på kabel eller motoren som holder på og tuller

hehe! tidlig på mårran!!

Har prøft og ristet og sitt på ledningene osv. uten hell, så får prøve og finne en brukt vindusmotor da..

Skrevet

Sjekk sikring og releer!

Hadde samme prob på min og det var sikring.

Hadde også samme prob med takluka mi og det var et relee som var gåent

Skrevet
Sjekk sikring og releer!

Hadde samme prob på min og det var sikring.

Hadde også samme prob med takluka mi og det var et relee som var gåent

oki? hvor ligger sikringene da? rart at den funker av og til hvis det er En sikring som kan være gådd, og relee't slår alltid inn og sier klikk når jeg trykker opp og ned på bryteren.

Skrevet

sikringen ligger i motorommet og relet ligger bak platen med beina på førersiden. men vis du vil ha sjema ledningsnett så send meg en pm så kan jeg sende d til deg. men ta med årsmodel også sånt at jeg er sikker på at jeg sender deg det samme. er ikke sikker på om det er store forskjellen men har to forskjellige sjema til ledningsnettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...