e30 tic Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Ble en ny show off her på denne bilen. Siden det var så fint vær idag, ble det bilvask og montering av sommerhjul på vinterbilen. Litt info; Motor; Nybygd i 2005 med pianotråd og ARP bolter. Rustfritt adapter grenrør og 3" eksos helt fra turbo. Turbonetics turbo. 50mm dumpventil Motorstyring; PnP Link G3 oppgradert til G4 med PLX bredbåndslabda, closed loop på både tomgang og Bensin. All elektronikk oppgradering og PNP montering er gjort av Eivind Integrale8v/ELS tuning. Meget bra priser og ekstremt god på support/service. Anbefales! Dersom bilen ikke blir solgt inne et par uker skal den justeres i benk om en uke. Drivverk: Forsterket clutch, ellers originalt Interiør: Beige sportskinn, alt elektrisk, setevarme Lakk: Opplakkert i Org fargen BMW 205, men alt sølv skiftet ut med grønn pearl (klør litt i fingreneetter å maskinpolere denne Hjul: 3 Delte 16" ifra Image wheels, spesial bestilte for å passe IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Denne likte jeg meget godt! Hvordan går bilen? Noen planer fremover eller bare beholde den slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Denne likte jeg meget godt! Hvordan går bilen? Noen planer fremover eller bare beholde den slik? Bilen er for salg og holdt av, men blir den ikke solgt skal den bare justeres i dynapack, ellers er eg fornøyd med den slik den er. Fungerer fint som en bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Oi, denne ble fin Hva er gjort for å oppgradere fra G3 til G4? Fått montert minne for intern logging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Oi, denne ble fin Hva er gjort for å oppgradere fra G3 til G4? Fått montert minne for intern logging? Bilen sko hatt seg litt karosseri pleie, mange år på norske veier tærer hardt,men det er en kul bil Oppgraderingen må man kjøpe, så det er kun software. kan logge direkte på ecu eller pc ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ok, har G2 med G3 oppgradering med G4 PCLink, og Ärtan kunne ikke nevne andre forskjeller fra første vipec v88 enn loggingen, men er vel noe han ikke har sett da Hva er prisforlangende på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ok, har G2 med G3 oppgradering med G4 PCLink, og Ärtan kunne ikke nevne andre forskjeller fra første vipec v88 enn loggingen, men er vel noe han ikke har sett da Hva er prisforlangende på bilen? Om du sender en pm til Eivind "integrale8v" så får du vite det du behøver, eg kan alt for lite om sprut. det er jo såpass mye likt at man kan laste inn mixture map fra Vi-pec programmet og bruke det på Linken:) Bilen står til 89000.- Syns egentlig ikke det er ille for en E30 som er lovlig og fungerer greitt ( på en annen side er det dyrt for en gqmmel bil, og man kan få mye grei bil for samme kronene) Dumpventilen din fungerer greitt btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Syntes det faktisk var en ganske så fin pris ikke ofte man møter på det lengere. Om noen er interissert i sunny gti-r så jeg får kjøpt denne her: si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Er nok fare for at jeg har lagt denne for salg alt for billig ja vært en del respons kan du si.. Gtir uten skilter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja, jeg hadde ihvertfall vært veldig interissert Neida, venstrestyrt med skilt denne svært morsom bil på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Du skriver "bil som er lovlig", vil det si godkjent med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja denne har turbo og 250hk i vognkort... Har bud på 90, men bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei! Interessang bil du har hær;) Har selv en 325ix coupe som jeg kunne tenkt meg å få montert turbo på. er det lovt til å spørre hva dette har kostet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 DEt er ikke jeg som har bygget denne, jeg har bare forbedret. Men bare selve turbo konverteringen her koster ca 30. Så kommer alle små tingene man ikke regner med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Okeeei:p takk for svar;) Det flytter seg godt det dær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå