e30freak Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Noen som vet hvordan farge dette er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det ligner da veldig på daytona violet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 eller kanskje techno-violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Regner med at det er en av de to ja, skulle gjerne fått vite det eksakt da jeg er sugen på å spelte bilen min i denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Send inn skiltnr til et eller annet nummer så får du navn på eier. Han vet det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ingen her på forumet som kjenner til bil eller eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 send: bc65380 til 2282 så får du opp navn til nåværende eier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tror ikke jeg ville valgt farge til min bil av ett bilde jeg fant på nettet. Det er veldig vanskelig og få med effekter/nyanser som er i lakken på bilder. Får du tak i fargekode på denne og lakkerer din i samme farge så kan du bli skuffet når du drar den ut i sola etterpå. Så jeg vil heller anbefale deg og dra innom en lakkerer og se på forskjellige farger. De har lys pistol så du ser hvordan den blir i solen osv. Husker det ble litt frem og tilbake sist jeg fikk hellakkert bil. Det er ikke lett og bestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå