Recon Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Hei. Skulle kjøre hjem inatt og der skjer det kjekkeste av alt - Jeg holdt inne clutchen og skulle gire før en rundkjøring og der nekter bilen å gå i gir!! Jeg tar ut clutchen og klarer ikke å trykke den inn igjen. Den er liksom veldig lett når jeg trykker den litt inn, men når jeg trykker den helt inn så er den knallhard og nekter å gå i gir. Jeg ble slept hjem nå og turtelleren lever sitt eget liv!! Den går fra 700 til 1600 hele tiden! Forbanna møkkabil! Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Bil: BMW E46 316 (1, 2003. Takk for all hjelp!
Recon Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Dette hørtes ikke lovende ut :/ den er foreløpig ikke til salgs.
Madde Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Det at motoren ikke går jevnt kan jo være LMM eller Lamdasonden som er gåen.. Kjipt at mye skulle skjære seg på en gang, men er da ikke vits å selge bilen fordi at deler som blir slitt har ryki
Recon Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Takk for svar så langt Kan prøve å hive inn litt mer info her.. Ang turtelleren er at det er akkurat er som man står å ruser bilen, så slippe gassen, ruse, slippe gass, ruse osv.. om dere skjønner .. glemte også å skrive at lysene mine ble litt tulne også. Når jeg stoppet bilen for å gå hjem, så ville ikke venstre hovedlys skru seg av. så gikk jeg inn i bil å vrei om bryteren til 0 på lysene. så skjedde det ingenting. Så startet jeg bilen, så stod kompisen min foran bilen med store øyne, for da stod hovedlyktene mine å blinket sammens med blinklysene (nødblink), så vrei jeg om bryteren til 0 igjen og stopped bilen, da skrudde lysene seg av.. Han snakket noe om det kan vær hjernen som oppfører seg galen. Hva tror dere om det?
Madde Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg vil nok holde en knapp på LMM eller Lamda fortsatt når det kommer til at turtellern løper løpsk på tomgang. Hvorfor bilen tuller med det elektriske er vanskelig å svare på. Har hørt om svært få tilfeller hvor hjernen har tatt kvelden. Har du sjekket at det ikke er noen releer som er småslitne?
Recon Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Okei.. kan godt hende det er den som er gåen.. kommer en bilmekaniker om noen timer å skal se på den, kan legge ut en liten update om hva han sier etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå