Gå til innhold

pris på brukt bakluke til e39 touring


Star33
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,,

Som dere ser så lurer jeg på ny/brukt bakluke til touringen min,,, Har fått tilbud om en komplett bakluke som er totalt rustfri og bulkfri, Men prisen er 5000 kr,,, synest dere at det er dyrt eller skal jeg slå til på den,,,, eneste som må gjørest er og lakkere den i riktig farge,,, Hva er synspunktet deres,,, ER DETTE DYRT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på om du trenger komplett ny bakluke, det ville jo kommet på 15-20000 nytt. + lakkering

Men det kan kanskje lønne seg å prøve å finne bakluke i samme farge som du kan sette over låser fester og andre ting fra den du har.

Men er det en strøken komplett bakluke er vel ikke 5000,- så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på om du trenger komplett ny bakluke, det ville jo kommet på 15-20000 nytt. + lakkering

Men det kan kanskje lønne seg å prøve å finne bakluke i samme farge som du kan sette over låser fester og andre ting fra den du har.

Men er det en strøken komplett bakluke er vel ikke 5000,- så ille

Tenkte på det at allt av låser og fester går vel om andre der,, det er jo ikke nøkkellås på bakluka så da passer det vel uten og skifte låser og fester og,,,, lakkering er ingen problem,, det er ordnet,,, er bare og kobble på ledninger og plug and play,,,, Eller har jeg feil nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om du kjøper komplett luke er det vel det, men det er et bra sett med ledninger fra luke og inn i bilen ved hvert av hengslene, du må ned med taket i bakkant inne i bilen og enten kutte og skjøte ledninger eller følge de rundt og ned konaktene som er litt jobb. Jeg ble i alle fall overrasket hvor mye kabler en bakluke trenger. men det er jo mye lys, antenne system og andre ting baki der, den antenne ledningen til antenne forsterkeren er litt viktig, for etter hva jeg har forstått går den også på fjernkontrollen på nøkkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...