daners Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei. har plan om å kjøpe meg ny bakpotte til 320'en min, men vetsje helt ka eg skal gå for, vil ikkje ha den dype brumlelyden, men litt mer lyd på turtall, står en dtm potte på no som naboene ikkje liker for den bråker noe sinnsykt.. blir for mye liksom.. Så kom med forslag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei. Eg kjøpte meg en scorpion STW-M3 bakpotte! Den bråker ikke mye på tomgang, Men er helt sykt lyd på høyt turtall!=) Er absolutt å anbefale!!! Selger dem på www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei. Eg kjøpte meg en scorpion STW-M3 bakpotte! Den bråker ikke mye på tomgang, Men er helt sykt lyd på høyt turtall!=) Er absolutt å anbefale!!! Selger dem på http://www.koed.no Ja har sett litt på de Ka betalte du med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Den kom på 4110kr levert til meg i os litt utenfor bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Den kom på 4110kr levert til meg i os litt utenfor bergen! Åja.. Der eg og holder til:) så då blir det vel samme pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Ja det gjør det nokk!! Ka heter du og kor i os bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 se her: viewtopic.php?f=14&t=220678 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå