FrankRuben Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei! Da var det på tide å oppgradere med nytt anlegg i nye bilen! Akkuratt nå er ALT orginalt i min 523ia 97-modell, og det er noe jeg akter å fikse nå! Det jeg egentlig er på jakt etter er tips til hva jeg burde gå for og evt hvorfor! Jeg er ikke en ektrem lydfreak, men et anlegg som spiller bra på alle nivåer er jo noe jeg naturligvis er på jakt etter! Så mye som mulig for pengene altså! Vil at bilen skal se så original ut som mulig, så ta det i henhold om mulig! 2-dins er noe jeg er ganske gira på, ettersom at det ser temmelig bra ut(og at har man 2 din, så bruker man det!), bass kan være 1-2 stk, men helst 12"(med mindre det er noen innspill på dette)! - Må ikke være CD - MÅ være aux muligheter - Kan godt være muligheter for å lage en docking stasjon(hjemmelaget i ettertid naturligvis) - Ingen navi(dette trenger jeg ikke) - Andre kule features er også kult! Det jeg har tenkt på er å gå for subb(i kasse) og forsterker fra JBL, som en kan kjøpe hos Bilradiospesialisten for 2k7 + spiller da selføgelig. har ikke satt noe prisgrense på dette, men tenker den må ligge på 4-7k, spørs hva jeg får for penga! På forhånd takk! ///Frank Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Dynavin spillere er vist vanligt til bmw. Du ser ein del tråder her om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Dynavin spillere er vist vanligt til bmw. Du ser ein del tråder her om det. Sant nok, men en dynavin koster ganske mye, og i tillegg har den ganske mangen egenskaper jeg ikke har bruk for.. Navi for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Er det navi på alle dynavin spillerene? (eg har ikkje peiling da eg ikkje har planer om dynavin) Denne spilleren selges av ein som kan bilstereo viewtopic.php?f=15&t=219845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 hei avh4400 fra pioner er et hveldig godt utgangspånkt i e39 stikk inom bilradio spesialisten på mandar så kan du få en bra pris på 2 din ink. monteing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå