Gå til innhold

får ikke bensin!

fullgass!
 Share

Anbefalte innlegg

Min 525 IX 1992 får ikke bensin.....

Er det noen som har noen tips om hva det kan være. Var på en snar tur til buttikken og da jeg skulle starte igjen hørte jeg en rumle lyd og deretter ingen ting bare starter og motor som går rundt men ingen liv!

Har tatt i fra slange mellom røra til innsprutnings forgreining for å se om det kommer bensin men ikke en dråpe...

Har i desperasjon byttet ny bensin pumpe og prøvd å bytte rele`r og selvsagt sjekket sikkeringen men fortsatt ingen bensin tilførsel. Er ganske desperat nå siden jeg bruker bilen daglig.. Må jeg levere den til bmw verksted eller er det noen som har noen tips? Er takknemelig for svar

Jeg ble lurt! Kjøpte ny pumpe hos Koed som var defekt. returnerte denne uten problem har nå kjøpt ny original i fra GS bildeler og problemet er løst. Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filteret som er foran tanken? om pumpa går men ingen bensin så er det jo på tur sløyfa du må feilsøke, går ikke pumpa må du sjekke om den går om du tvangskjører den, dersom den går med tvangskjøing bør du sjekke rele/sikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...