kevin1982 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg startet nettopp bilen. så at alle instumentene i speedometer fungerte. satte bilen i gir og skulle til å kjøre. men gassen reagerte ikke. turtelleren gikk bare ned pga jeg var på vei ut med clushen. putten den inn igjen. og med det samme så jeg at antispinn begynte å lyse i spedometeret. mens alt annet slukket. km teller, turteller, hastighet, bensin, termostat og kjøre computern. stoppet bilen. ventet i 2min. prøvde å starte bilen, men feilen var der forsatt. Noen som vet hva dette er?
todleif Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Batteri og tenningslås er kjente feil. Kan og være andre feil. Lad batteriet og sjekk om det er i form.
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Batteri og tenningslås er kjente feil. Kan og være andre feil.Lad batteriet og sjekk om det er i form. Hva skal jeg se på om det er tenningslåsen?
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Batteri og tenningslås er kjente feil. Kan og være andre feil.Lad batteriet og sjekk om det er i form. Hva skal jeg se på om det er tenningslåsen? Rart, når jeg skule starte bilen i dag. så var ploblemet helt borte. alt funket og var som det skulle... jeg har ikke ladet batteriet eller sett på tenninga...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Da er det nok sluttstykket på tenningslåsen din som begynner å bli slitt. Den gir sporadiske feil da. Søk på det her, mange andre tråder om det.
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Da er det nok sluttstykket på tenningslåsen din som begynner å bli slitt. Den gir sporadiske feil da.Søk på det her, mange andre tråder om det. Er det denne. skal søke litt rundt. takk for hjelpa
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Stemmer det Veldig enkel å bytte, og forholdvis billig. Den er billigere på Koed og GS enn Schmiedmann
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Stemmer det Veldig enkel å bytte, og forholdvis billig. Den er billigere på Koed og GS enn Schmiedmann jeg prøver å finne hvor den sitter på et delekartet men finner den ikke. arg
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Noen som har tegning på hvor den delen sitter. Eller forklare hvordan man bytter den...
kevin1982 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Noen som har tegning på hvor den delen sitter. Eller forklare hvordan man bytter den... bump
xzone444 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 bruker også å være endel feil med abs sensoren venstre bak som også har mye med speedometer turteller og alt det der,, har den nylig blitt byttet? kan da være at du ikke har rett feks.. bruker også å sammle seg drit på hastighetsmåleren å da trenger ikke abs sensor og lyse men slå feil på speedometer og ect, de er veldig var på tempraturer og går ofte å tuller med kjørecomputern, hadde det problemet på min. kjør diagnostikk å slett evt feil meldinger å kjør en gang til for å se om det feks gir utslag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå