konsii Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hei Jeg har 4 OZ futura felger på min BMW som trenger å fikses/shines opp. Se bilde for hvordan de ser ut i dag. Er det noen i Rogaland som kan fikse dem for meg? Er ikke særlig nevenyttig selv, så håper noen kan gjøre det for meg http://www.raceinfo.no/temp/tn_DSCN6459.JPG Felgfix nær Stavanger kan fikse dem, men da blir ikke krommen beholdt, og den ønsker jeg å ha som den er (uten flekkene selvfølgelig). Tips mottas med takk
RS-Heggem Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Vet det er noen som er flinke på dette nedi Østfold. Falgfixerna ab i Sverige er helt konge på felgfix, men tragisk å måtte utenlands da.
///MPower Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 de er vel ikke krommet, men polert alu med klarlakk oppå. det var ihvertfall de eg hadde før.
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Felgfix kan høyglanspolere felgene dine (så krommen blir beholdt) og lakkere opp senter igjen. Har sett de gjort det med flere sett.
konsii Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Hmm, ja, mulig det er polert alu med klarlakk på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå