Sir Sundal Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei, noen som har hatt 9,5" bred felg på e36? vurderer kjøp av felger men er usikker på om det går med 9,5x18". bilen er ikkje senka eller noko. på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg hadde 9.5 19" bak på min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Sundal Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 ok. så det gjikk fint med 9,5x19? da burde de jo gå med 9,5x18 på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Husk at det kommer Ann på riktig innpress på felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Mine var et45 innpress tror jeg, det gikk bra subbet noe av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Sundal Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja viss ikke vil de spore mye også, ja har e36 m3 men veit ikke hva innpress er der, men det står sikkert på nett en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå